Cztery żywioły - nowe logo programu UNEP - Marketing przy Kawie
Cztery żywioły - nowe logo programu UNEP
  • 0
  • 1
5.09.2007

Cztery żywioły – nowe logo programu UNEP

W czasie ceremonii otwarcia Międzynarodowej Konferencji Młodych Tunza w Leverkusen zaprezentowano nowe logo Programu Narodów Zjednoczonych do spraw Ochrony Środowiska (UNEP) z udziałem dzieci i młodzieży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2007

Universal McCann o przyszłości komunikacji marketingowej

Pod hasłem "Next Thing Now - Co dalej w komunikacji marketingowej?" odbędzie się 18 września konferencja zorganizowana przez Universal McCann. W spotkaniu, obok ekspertów Universal McCann, wezmą udział goście specjalni: Robert Heath – twórca słynnej reklamy piwa Stella Artois, wykładowca University of Bath i autor bestselleru "Ukryta Moc Reklamy" oraz Martin Oetting, specjalista Word of mouth marketing z trnd Berlin.