0 1 0 0 0 6.09.2007San Markos otwiera Factory Poznań5 września swoje podwoje otworzyło centrum outlet Factory Poznań. W ciągu pierwszej godziny po otwarciu centrum odwiedziło prawie dwa tysiące Wielkopolan. Za przygotowanie i przeprowadzenie całej kampanii odpowiada agencja San Markos - Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 6.09.2007MasterCard zmienia Millennium BridgeAby uczcić wprowadzenie w Wielkiej Brytanii płatności typu "Tap&Go" i uroczyście zainicjować wdrożenie MasterCard PayPass i Maestro PayPass, firma MasterCard zmieniła oblicze londyńskiego Millennium Bridge, wybrukowując go milionami funtów i pensów , co ma symbolizować otwarcie drogi do bezgotówkowej przyszłości.
0 1 0 0 0 6.09.2007Katowicka szkoła językowa uruchamia swój kanał na YoutubeInstytut Kultury i Języków Obcych Structura uruchomił swój własny kanał w serwisie Youtube. Kanał będzie miał na celu informowanie uczniów o wydarzeniach w szkole, promocjach oraz imprezach kulturalnych zasilanych przesz Structurę.
0 1 0 0 0 6.09.2007Centrum Medyczne LIM dla dzieciWrzesień to miesiąc kiedy kończy się lato, a dzieci rozpoczynają zajęcia w przedszkolu lub szkole. I właśnie we wrześniu Centrum Medyczne LIM rozpoczyna cykl akcji skierowanych do dzieci i ich rodziców. Pierwsza z nich to kolejna edycja akcji "Powrót do szkoły", natomiast druga dotyczy działań związanych z logopedią.
0 1 0 0 0 6.09.2007Akademia Fotografii otwiera placówkę w KrakowieOd października rusza w Krakowie Akademia Fotografii. Jest to filia warszawskiej szkoły o tej samej nazwie, która zdążyła już zdobyć uznanie zarówno studentów, fotografów, ale również pracodawców.
0 1 0 0 0 6.09.2007Tajniacy wkraczają do akcjiW Polsce każdego dnia sklepy i punkty usługowe wizytuje co najmniej kilkanaście tysięcy Tajniaków, czyli tzw. Tajemniczych Klientów. Oceniają oni jakość obsługi klienta na zlecenie sklepów, banków, stacji benzynowych, salonów samochodowych. Teraz do grona „zawodowych” testerów dołączyć mogą tysiące tzw. zwykłych konsumentów. Mogą oni bezlitośnie wytykać błędy sprzedawców, ale też chwalić ich profesjonalne podejście. A wszystko za sprawą nowego serwisu internetowego: Tajniacy.pl.
0 1 0 0 0 6.09.2007Rekordowa liczba zgłoszeń w piątej edycji konkursu Złote Spinacze 2007Coraz większym zainteresowaniem agencji PR, departamentów PR firm, instytucji i organizacji społecznych cieszy się konkurs „Złote Spinacze, który wyłania najlepsze kampanie PR w Polsce. O statuetki Złotych Spinaczy ubiegać się będą w tym roku 73 projekty.
0 1 0 0 0 6.09.2007Zawieszenie wydawania magazynu Piar.plPiar.pl informuje, że do dalszego rozwoju gazety niezbędne jest wsparcie inwestora strategicznego. Do czasu jego pozyskania wydawanie magazynu Piar.pl zostaje wstrzymane.
0 1 0 0 0 6.09.2007Bilety LOT taniej z kartą kredytową CitibankCiti Handlowy i Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły ścisłą współpracę podpisując w marcu tego roku umowę dotyczącą wydania wspólnej karty kredytowej. Sprzedaż Karty Kredytowej Citibank-LOT rozpoczęła się pod koniec czerwca.
0 1 0 0 0 6.09.2007Gwiazdorski bieg z Powerade2 września 2007 roku podczas 8. Pikniku Olimpijskiego w Warszawie pasjonaci sportu mieli niepowtarzalną okazję do spróbowania swoich sił w biegu na bieżni mechanicznej obok takich gwiazd, jak: Marek Szuster (ambasador Księgi Rekordów Sportowych Powerade), Piotr Zelt, Jarosław Jakimowicz czy Aleksandra Socha.