Danonki zapoznają rosyjskie dzieci z podwodnym światem - Marketing przy Kawie
Danonki zapoznają rosyjskie dzieci z podwodnym światem
  • 0
  • 1
5.09.2007

Danonki zapoznają rosyjskie dzieci z podwodnym światem

We wrześniu i październiku na rynku rosyjskim odbędzie się nowa promocja Rastiszek – odpowiednika polskich Danonków. Jej pomysłodawcą jest po raz kolejny agencja marketingu zintegrowanego Max Arpp.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.09.2007

Universal McCann o przyszłości komunikacji marketingowej

Pod hasłem "Next Thing Now - Co dalej w komunikacji marketingowej?" odbędzie się 18 września konferencja zorganizowana przez Universal McCann. W spotkaniu, obok ekspertów Universal McCann, wezmą udział goście specjalni: Robert Heath – twórca słynnej reklamy piwa Stella Artois, wykładowca University of Bath i autor bestselleru "Ukryta Moc Reklamy" oraz Martin Oetting, specjalista Word of mouth marketing z trnd Berlin.