Czesław Mozil w kampanii reklamowej Prince Polo (wideo)
  • 1
  • 1
29.03.2016

Czesław Mozil w kampanii reklamowej Prince Polo (wideo)

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Prince Polo Autentyk”. Marka zachęca w niej, aby mimo zmian w świecie i stylu życia pozostać sobą. Do współpracy zaproszono muzyka Czesława Mozila.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 marca 2016

24 marca 2016

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.03.2016

Honeywell podsumowuje kampanię „Czadowe domy” (wideo)

Polacy nie są świadomi zagrożeń związanych z emisją czadu. Badanie „Honeywell Safety Index” wykazało, że 77% z nas ma w domu urządzenia zasilane paliwem organicznym takim jak gaz ziemny, drewno czy węgiel. 60% nie zdaje sobie sprawy, że z tych sprzętów może ulatniać się szkodliwy tlenek węgla, a 83% nie ma zainstalowanego detektora czadu. Firma będąca producentem tego typu urządzeń przeprowadziła więc kampanię edukacyjną. Teraz podsumowuje jej przebieg.