Najbardziej opiniotwórcze media w lutym. Głównym tematem opinia Komisji Weneckiej w sprawie Trybunału Konstytucyjnego - Marketing przy Kawie
Najbardziej opiniotwórcze media w lutym. Głównym tematem opinia Komisji Weneckiej w sprawie Trybunału Konstytucyjnego
  • 0
  • 3
24.03.2016

Najbardziej opiniotwórcze media w lutym. Głównym tematem opinia Komisji Weneckiej w sprawie Trybunału Konstytucyjnego

W lutym w mediach dominowały tematy polityczne związane z Trybunałem Konstytucyjnym oraz ujawnieniem dokumentów dotyczących Lecha Wałęsy. Na fotelu lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM znalazła się „Gazeta Wyborcza”, wyprzedzając Radio RMF FM oraz dziennik „Rzeczpospolita”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2016

23 marca 2016