Honeywell podsumowuje kampanię „Czadowe domy” (wideo) - Marketing przy Kawie
Honeywell podsumowuje kampanię „Czadowe domy” (wideo)
  • 1
  • 1
24.03.2016

Honeywell podsumowuje kampanię „Czadowe domy” (wideo)

Polacy nie są świadomi zagrożeń związanych z emisją czadu. Badanie „Honeywell Safety Index” wykazało, że 77% z nas ma w domu urządzenia zasilane paliwem organicznym takim jak gaz ziemny, drewno czy węgiel. 60% nie zdaje sobie sprawy, że z tych sprzętów może ulatniać się szkodliwy tlenek węgla, a 83% nie ma zainstalowanego detektora czadu. Firma będąca producentem tego typu urządzeń przeprowadziła więc kampanię edukacyjną. Teraz podsumowuje jej przebieg.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2016