0 1 0 0 0 17.03.2016Rusza rekrutacja do trzeciej edycji programu „Mentors 4 Starters”Do 27 marca trwa rekrutacja do programu mentoringowego „Mentors 4 Starters”. W trzeciej edycji weźmie udział 24 przedstawicieli biznesu, którzy indywidualnie będą pracować z wyselekcjonowanymi uczestnikami.
0 3 0 0 0 17.03.2016Czytam książkę na Facebooku. Raport IMM na temat deklaracji czytelnictwa w social mediaDynamiczny rozwój technologii, nowych aplikacji, komunikatorów, a przede wszystkim minimalizacja treści tekstowych – te zjawiska nie sprzyjają czytelnictwu książek. Według danych Biblioteki Narodowej tylko 37% Polaków przeczytało co najmniej jedną książkę w 2015 r. IMM przeanalizował, co piszemy o książkach w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 17.03.2016„Szczęśliwe dzieciństwo” według marki Kubuś (wideo)Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Marka Kubuś w rozpoczętej 14 marca kampanii reklamowej pokazuje bliskie każdej matce momenty dorastania dzieci.
0 3 0 0 0 17.03.2016Triumph w kampanii reklamowej docenia pełne kobiece kształtyRozpoczęła się kampania marki Triumph, która promuje serię Beauty-Full, czyli bieliznę zaprojektowaną dla kobiet o pełnych kształtach. Działania reklamowe prowadzone są w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 17.03.2016Grupa Wirtualna Polska kupuje porównywarkę TotalMoney.plGrupa Wirtualna Polska nabyła 100% udziałów w TotalMoney.pl, właścicielu porównywarki finansowej. Wartość transakcji wyniosła 14,5 mln zł.
0 2 0 0 0 17.03.2016Serialowa Warszawa najbardziej medialnym miastem – analiza PSMMW drugim półroczu 2015 r. badanie medialności miast pokazywanych w serialach telewizyjnych po raz kolejny wskazało na dominację Warszawy. W pierwszej dziesiątce znalazły się także miasta, w których toczyła się akcja trzech nowości: „Aż po sufit”, „Singielka” i „Dziewczyny ze Lwowa” – wynika z analizy firmy Press-Service Monitoring Mediów.
1 1 0 0 0 16.03.2016E.Leclerc z wielkanocną odsłoną kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej” (wideo)W telewizji można zobaczyć kolejny spot promocyjny sieci sklepów E.Leclerc. Nawiązuje on tematyką do zbliżających się świąt wielkanocnych. To kontynuacja kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej”.
0 1 0 0 0 16.03.2016Adam Nawałka twarzą kampanii reklamowej oferty dla firm Play16 marca marka Play ogłosiła wprowadzenie programu „Fair Play”. Twarzą kampanii promującej ofertę dla firm będzie Adam Nawałka, trener reprezentacji Polski w piłce nożnej.
0 1 0 0 0 16.03.2016Volvo Cars Poland po wyborze agencji do działań w social mediaPrzetarg na kompleksową realizację komunikacji w mediach społecznościowych polskiego oddziału Volvo wygrała agencja WhiteBits. Zajmie się przygotowaniem strategii i realizacją działań angażujących klientów we wszystkich kanałach społecznościowych, w których obecna jest marka.
0 2 0 0 0 16.03.2016W lutym na Twitterze królowała politykaPolityka to na Twitterze najpopularniejszy temat, czasem tylko ustępujący innym. Nie inaczej było w lutym. Choć w Dniu Zakochanych najpopularniejszym hashtagiem były #walentynki, w pozostałe dni miesiąca dominowały: #500plus, #dobrazmiana i #PiS. Najszybciej nowych obserwujących zdobywał Andrzej Duda, a najwięcej reakcji wzbudzał profil Tomasza Lisa – wynika z raportu „Twitter Trends” Sotrendera.