Czego pragną kobiety – kampania reklamowa Warty
  • 0
  • 1
4.08.2011

Czego pragną kobiety – kampania reklamowa Warty

Bezpłatna pomoc fachowców podczas domowej awarii, ubezpieczenie torebki na wypadek rabunku i ubezpieczenie mieszkania lub domu od wszystkich zdarzeń – to elementy promowane w kampanii Pakietu dla Kobiet stworzonego przez Wartę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.08.2011

Pepsi sponsorem tytularnym stadionu

Firma PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów ze swojej linii produktowej wśród kibiców i piłkarzy Legii Warszawa. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu „Pepsi Arena”. Jednocześnie zmianie nie ulega nazwa administracyjna ani historyczna obiektu. Umowa sponsorska pomiędzy Klubem Piłkarskim Legia Warszawa a firmą PepsiCo została zawarta na okres trzech lat.