Powszechny Dom Kredytowy z nową kampanią (wideo)
  • 1
  • 1
3.08.2011

Powszechny Dom Kredytowy z nową kampanią (wideo)

Celem kampanii jest prezentacja oferty pożyczek detalicznych PDK bez ograniczeń. Wykorzystano zbliżający się termin wyborów parlamentarnych. Stworzona została fikcyjna Partia Dobrych Kredytów (PDK). Jej program prezentowany jest poprzez kontrast z ośmieszanym w kreacji politykiem, popierającym zasady Rekomendacji T.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maszka

13 lat temu

dawno nie widziałam tak koszmarnej reklamy

Nie dość, że baba w spocie wygląda i gada jak jakiś bot/wirtualny sprzedawca, to cała reklama bałamutna, jeszcze bardziej zachęcająca ludzi do kredytowania się aż po korek. A Polacy i tak żyja totalnie na wyrost!

3 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
3.08.2011

Pepsi sponsorem tytularnym stadionu

Firma PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów ze swojej linii produktowej wśród kibiców i piłkarzy Legii Warszawa. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu „Pepsi Arena”. Jednocześnie zmianie nie ulega nazwa administracyjna ani historyczna obiektu. Umowa sponsorska pomiędzy Klubem Piłkarskim Legia Warszawa a firmą PepsiCo została zawarta na okres trzech lat.