Power is Back na outdoorze
  • 0
  • 1
3.08.2011

Power is Back na outdoorze

Maspex startuje z nową kampanią marki Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Od początku sierpnia rozpoczęła się kampania outdoorowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.08.2011

Pepsi sponsorem tytularnym stadionu

Firma PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów ze swojej linii produktowej wśród kibiców i piłkarzy Legii Warszawa. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu „Pepsi Arena”. Jednocześnie zmianie nie ulega nazwa administracyjna ani historyczna obiektu. Umowa sponsorska pomiędzy Klubem Piłkarskim Legia Warszawa a firmą PepsiCo została zawarta na okres trzech lat.