Nowa kampania odświeżająca markę Pedigree - Marketing przy Kawie
Nowa kampania odświeżająca markę Pedigree
  • 0
  • 1
8.08.2012

Nowa kampania odświeżająca markę Pedigree

Rozpoczyna się relaunch marki Pedigree, marki z portfolio Mars Polska. Celem działań BTL jest budowa wizerunku i promocja sprzedaży nowej suchej karmy Pedigree Vital Protection.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 sierpnia 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.08.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Znaleźć coś w Internecie? Nie ma problemu. Znaleźć wiarygodną informację? Z tym już gorzej...

Co prawda jako użytkownicy Sieci mamy dostęp do masy informacji w sposób ciągły i niemal nieograniczony, a czasami potrzebna jest jedynie pewna kwota pieniędzy, czas lub specjalista od IT. Ale za tym szerokim dostępem stoi równie szeroki napływ informacji, które niekoniecznie zasługują na naszą uwagę. Jak skutecznie radzić sobie z tym natłokiem informacji?
informacja promocyjna