Covid-19 w telewizyjnych kreacjach reklamowych. Analiza TVP
  • 0
  • 6
10.06.2020

Covid-19 w telewizyjnych kreacjach reklamowych. Analiza TVP

W kwietniu i maju co dziesiąta reklama w telewizji zawierała odwołanie do Covid-19. Reklamy promowały postawy prozdrowotne i zasady bezpieczeństwa, a najczęstszym motywem była zachęta do pozostania w domu. Liczba unikalnych kreacji reklamowych, po dramatycznym spadku w kwietniu, w maju zaczęła wracać do poziomów zeszłorocznych – wynika z analizy biura reklamy TVP na podstawie bazy Nielsena.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51106 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2020

Sport podczas pandemii. Asics przedstawia badanie w ramach kampanii „Run to feel”

Marka Asics zainaugurowała kampanię „Run to feel”, przedstawiając badania, z których wynika, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania. 73% osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu. Ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81% respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł w myśl hasła „w zdrowym ciele zdrowy duch”.