Wspólna kampania promocyjna marek Tefal i Tabasco
  • 0
  • 4
9.06.2020

Wspólna kampania promocyjna marek Tefal i Tabasco

Jak w okresie wzmożonych ograniczeń skutecznie połączyć komunikację dwóch marek i ich produkty, z których jeden to inteligentny grill, a drugi – najpopularniejszy na świecie sos z papryczek chili? Krakowska agencja reklamowa Grupa 3 znalazła na to sposób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 czerwca 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.06.2020

Sport podczas pandemii. Asics przedstawia badanie w ramach kampanii „Run to feel”

Marka Asics zainaugurowała kampanię „Run to feel”, przedstawiając badania, z których wynika, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania. 73% osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu. Ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81% respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł w myśl hasła „w zdrowym ciele zdrowy duch”.