CORE PR rozszerza współpracę z SEB TFI SA
  • 0
  • 1
2.11.2005

CORE PR rozszerza współpracę z SEB TFI SA

Agencja public relations CORE PR oraz SEB Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA przedłużyły umowę o współpracy. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę public relations. Dodatkowo do zadań agencji będzie należało doradztwo strategiczne w obszarze działań marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2005

Rozwój indoorowej sieci reklamowej w kawiarenkach internetowych

Ogólnopolska sieć kawiarenek internetowych powiększa się o nowe, prestiżowe lokale. Do sieci włączone zostały dwie największe w Polsce kawiarenki, a właściwie kluby internetowe, oferujące ponad 100 stanowisk komputerowych. Obydwa kluby internetowe położone są w doskonałych lokalizacjach – pierwsza „Simple” mieści się w sercu Warszawy przy rondzie Dmowskiego, natomiast druga „E 24” zlokalizowana jest w CH Stary Browar w centrum Poznania. Obydwie kawiarenki biorą udział w prowadzonych aktualnie kampaniach reklamowych Heyah oraz Easy Touch. Kampanie prowadzone są równolegle i wykorzystują zarówno standardowe nośniki reklamowe takie jak stojaki na monitorach oraz desktop marketing (strony startowe, tapety, banneryIE), ale także plakaty, standy i ulotki wykorzystujące cały potencjał miejsc, przez które przewija się codziennie nawet 2000 osób.