0 1 0 13.03.2006III edycja Programu Johnnie Walker Master of Bar AdministrationDiageo Polska, dystrybutor jednych z najbardziej znanych marek alkoholowych w Polsce między innymi (Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s), po raz trzeci organizuje Program Johnnie Walker Master of Bar Administration (JW MBA).
0 1 0 13.03.2006„WIELKA KASA” Radia ESKA z One-2-One S.A.Dziś rozpoczęła się największa zabawa interaktywna na polskim rynku radiowym, którą dla swoich słuchaczy przygotowało Radio ESKA – największa siec radiowa w Polsce - przy współpracy z One-2-One S.A.– liderem rozwiązań mobilnych dla mediów.
0 1 0 13.03.2006Universum liderem rynkuUniversum Promotion Group – największa w Polsce firma działająca w segmencie reklamy wielkoformatowej – zwiększyła swój udział w wartym 30 mln zł rynku do ponad 30%. Tym samym spółka zdystansowała swoich największych konkurentów.
0 1 0 10.03.2006Garden to Garden, prosto z saduGarden to Garden, prosto z sadu - to hasło kampanii reklamowej Agros Nova, która trwa w siedmiu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Popularna marka zagościła w telewizji po blisko rocznej przerwie.
0 1 0 10.03.2006Headlines dla SingulairHeadlines Brand & Corporate Communication od marca 2006 obsługuje kolejny projekt dla firmy MSD Polska. Agencji zostały powierzone działania komunikacyjne dla leku Singulair, jedynego na rynku leku, który leczy zarówno astmę oskrzelową, jak i alergiczny nieżyt nosa.
0 1 0 10.03.2006Z-CARD® w PolsceOd lutego 2006 r. Agencja ROTOMedia jest oficjalnym i wyłącznym przedstawicielem Firmy Z-CARD® LTD w Polsce, światowego lidera w dziedzinie PocketMedia™.
0 1 0 10.03.2006GonnaBe dla Polskiego Systemu RecyklinguAgencja Reklamowa GonnaBe wygrała przetarg na kreację i produkcję filmowego spotu reklamowego dla firmy POLSKI SYSTEM RECYKLINGU Organizacja Odzysku S.A.
0 1 0 10.03.2006Grupa Ströer z SigmąAgencja Sigma International (Poland) Ltd. została partnerem PR Grupy Ströer. Agencja została wyłoniona w drodze konkursu ofert.
0 1 0 10.03.2006„Kontrowersyjna” kampania RESERVEDReserved wprowadził właśnie do sprzedaży kolekcję jeansową, złożoną z klasycznych, świetnie skrojonych ubrań jeansowych, przeznaczoną dla wrażliwych na piękno, inteligentnych i modnych Klientów. Jednocześnie zaczęła się kampania reklamowa promująca RESERVED JEANS.
0 1 0 10.03.2006Nowa odsłona witryny internetowej marki GattaRuszyła nowa strona internetowa www.gatta.pl. Odświeżona witryna podkreśla wyjątkowy styl i charakter Gatty, pozycjonując ją jako markę, która dba o kobiety i ich piękny wygląd. Za projekt strony odpowiada Studio DN Design Group.