0 1 0 0 0 30.06.2005XHTML i Link kursor w standardzie w sieci Ad.netNajwiększa polska sieć reklamy internetowej Ad.net S.A. wprowadziła na stałe do swojego portfolio dwie nowe formy reklamowe – XHTML i Link kursor. Dotychczas były one proponowane Klientom jako oferty specjalne.
0 1 0 0 0 30.06.2005MAXWIND T na plażyGdańska firma "Forma" wprowadza na rynek MAXWIND T - autorski nośnik reklamy, doskonały do wykorzystania na plażach oraz podczas różnego rodzaju imprez plenerowych. Projekt jak i konstrukcja jest polskim pomysłem, opracowanym przez trójmiejską firmę BTL.
0 1 0 0 0 30.06.2005Pegasus PR dla Sztafety FruttisZ początkiem czerwca br. Agencja Pegasus PR rozpoczęła działania public relations dla Sztafety Fruttis. Kampania wizerunkowa zostanie przeprowadzona w prasie sportowej i codziennej oraz magazynach kobiecych i tematycznych portalach internetowych.
0 1 0 0 0 30.06.2005Otwarcie wystawy „Odminować Chorwację”Wystawa „Odminować Chorwację” to zbiór prac wykonanych przez chorwackich artystów i studentów Akademii Sztuk Pięknych. Wystawa jest wynikiem przystąpienia Indesit Company w 2004 r. do projektu „Zaadoptuj pole minowe”, którego celem jest odminowanie pól w Tenii w Chorwacji. Akcja zainspirowała młodych artystów, którzy uznali ją za symbol odrodzenia Chorwacji po długim i wyczerpującym okresie wojny. Wystawę będzie można zwiedzać do 7-go lipca.
0 1 0 0 0 30.06.2005„Ładne nogi na lato” – wakacyjna akcja Polfy KutnoPolfa Kutno, producent przeciwżylakowego leku Aescin, mobilizuje w tym roku wszystkie kobiety do akcji: „Ładne nogi na lato” i zachęca do zadbania nie tylko o wygląd nóg, ale także do pogłębienia wiedzy na temat przeciwdziałania przewlekłej niewydolności żylnej.
0 1 0 0 0 29.06.2005Optimum PR dla Polskiej Federacji RacketlonaAgencja Optimum PR rozpoczęła współpracę z Polską Federacją Racketlona. Zadaniem agencji jest pomoc w organizacji Mistrzostw Polski w Racketlonie jesienią br. oraz pozyskanie sponsorów i prowadzenie na ich rzecz działań PR.
0 1 0 0 0 29.06.2005Mocne wejście Albedo MarketingW ciągu ostatnich dwóch tygodni poznańska agencja Albedo Marketing aż dwukrotnie triumfowała na prestiżowych konkursach marketingu bezpośredniego. W ramach “Boomerangu” organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (którego niedawno została członkiem) zdobyła wyróżnienie w kategorii Promocja Sprzedaży B2B za kampanię „Aż chce się skakać” dla marki Indesit. Zaledwie tydzień później agencja została nagrodzona Złotą Strzałą w kategorii Promocja Sprzedaży B2C za kampanię „Masz 10 powodów, aby wybrać pralkę Ariston” w IX edycji konkursu marketingu bezpośredniego organizowanego przez VFP Communications – wydawcę tygodnika "Media & Marketing".
0 1 0 0 0 29.06.2005Płytka wyobraźnia to kalectwoJuż po raz V Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji zainaugurowało ogólnopolską kampanię informacyjną „Płytka wyobraźnia to kalectwo”. Jej celem jest ostrzeżenie młodych ludzi przed często nieodwracalnymi skutkami nierozważnych skoków do wody. W tym roku po raz pierwszy przekazano stypendia na rzecz funduszu „Pierwszy Krok” uzyskane z tytułu prowizji za dokonywane transakcje kartą kredytową „Integracja”.
0 1 0 0 0 29.06.2005Rusza letnia akcja samplingowa Karmi Poema di CaffèPod koniec czerwca ruszyła wakacyjna akcja promocyjna Karmi Poema di Caffè, która obejmie swoim zasięgiem dwadzieścia turystycznych miejscowości nadbałtyckich – od Helu po Świnoujście. Lotne Brygady KARMI, rozpoznawalne dzięki charakterystycznym strojom nawiązującym do kolorystyki Poema di Caffè, obecne będą na plażach, deptakach i w miejscach masowo odwiedzanych przez letników. Akcja będzie trwać do końca wakacji w dni powszednie i weekendy.
0 1 0 0 0 29.06.2005Letnie eventy dla marki FantaAgencja IQ Marketing przygotowała eventy wspierające wakacyjny etap trwającej od kwietnia kampanii wizerunkowej dla marki Fanta realizowanej pod hasłem „Pij ta Fanta. Bądź Bamboocha”.