0 1 0 0 0 3.11.2005„Brief” i Onet.pl na rzecz rozwoju przedsiębiorczośćPierwszy Magazyn Marketingu i Sprzedaży „Brief” oraz największy polski portal internetowy Onet.pl rozpoczęły współpracę. W jej ramach partnerzy zamierzają aktywnie propagować wiedzę o rozwiązaniach w zakresie wykorzystania internetu jako efektywnego medium wspomagającego działalność małych i średnich firm oraz przedsiębiorców regionalnych.
0 1 0 0 0 3.11.2005Sinea Group kolejny raz dla kanału National GeographicAgencja reklamowa Sinea Group odpowiedzialna jest za kreację spotów zachęcających do obejrzenia filmu „7 lipca, atak na Londyn”. Film będzie można zobaczyć już 6 listopada na kanale National Geographic – stacji adresowanej przede wszystkim do widowi zafascynowanej odkrywaniem tajemnic. Spoty wyemitowane zostaną na antenie Programu III Polskiego Radia kilka dni przed premierą.
0 1 0 0 1 3.11.2005Muchy Opinionu na śmieciarkach w centrum WarszawyWielkie pomarańczowe śmieciarki ozdobione wizerunkami much pokazały się na ulicach Warszawy wzbudzając ogromne zainteresowanie przechodniów. Każda spośród 14 grafik jest inna. Duże i absurdalne muchy mają różne wcielenia, a wśród nich jest choćby owad Brudny Harry, mucha anarchistka i filozofka, przeciętna zjadaczka chleba, bogata i głupia anorektyczka.
0 1 0 0 0 3.11.2005Polskie Książki Telefoniczne w portalu Hoga.plOd 11 października br. Polskie Książki Telefoniczne udostępniają na portalu Hoga.pl wyszukiwarkę umożliwiającą przeszukiwanie największej bazy firm w Polsce.
0 1 0 0 0 3.11.2005Harnaś – piwo z górskiej półki3 listopada rusza nowa kampania reklamowa piwa Harnaś, jednego z najważniejszych produktów Carlsberg Polska. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki – jako piwa z góralskim rodowodem, mocnym charakterem, utożsamianego z charyzmatyczną postacią Harnasia.
0 1 0 0 0 3.11.2005Konkurs „Zostań kierowcą testowym swojego samochodu” rozstrzygniętyZnane są już wyniki II edycji konkursu „Zostań kierowcą testowym swojego samochodu”, którego organizatorem była Internetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl.
0 1 0 0 0 3.11.2005Salt& Pepper dla Pu-Erh VitaxAgencja reklamowa Salt & Pepper przygotowała relaunch opakowań linii czerwonych herbat Pu-Erh Vitax dla Premium Foods S.A.
0 1 0 0 0 2.11.2005Direct Publishing oferuje nowy system komunikacji z konsumentemWydawnictwo Direct Publishing wprowadza do wybranych klubów, barów i restauracji Warszawy nowe nośniki reklamowe.
0 1 0 0 0 2.11.2005Rozwiązania Acxiom w HSBC Bank Polska S.A.Jedna z największych instytucji finansowych na świecie - Grupa HSBC, postawiła na polskim rynku na marketing bezpośredni. Acxiom Polska pomaga HSBC Bank Polska lepiej poznać swoich odbiorców i pozyskać nowych, wartościowych klientów.
0 1 0 0 0 2.11.2005Kasztelan, Piast i Bosman na zimęCarlsberg Polska wprowadza nowe warianty marek piwnych: Kasztelan Zimowe, Piast Zimowy i Bosman Polarny.