Rozwój indoorowej sieci reklamowej w kawiarenkach internetowych
  • 0
  • 1
2.11.2005

Rozwój indoorowej sieci reklamowej w kawiarenkach internetowych

Ogólnopolska sieć kawiarenek internetowych powiększa się o nowe, prestiżowe lokale. Do sieci włączone zostały dwie największe w Polsce kawiarenki, a właściwie kluby internetowe, oferujące ponad 100 stanowisk komputerowych. Obydwa kluby internetowe położone są w doskonałych lokalizacjach – pierwsza „Simple” mieści się w sercu Warszawy przy rondzie Dmowskiego, natomiast druga „E 24” zlokalizowana jest w CH Stary Browar w centrum Poznania. Obydwie kawiarenki biorą udział w prowadzonych aktualnie kampaniach reklamowych Heyah oraz Easy Touch. Kampanie prowadzone są równolegle i wykorzystują zarówno standardowe nośniki reklamowe takie jak stojaki na monitorach oraz desktop marketing (strony startowe, tapety, banneryIE), ale także plakaty, standy i ulotki wykorzystujące cały potencjał miejsc, przez które przewija się codziennie nawet 2000 osób.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2005

28 października 2005