Contact Center Alior Banku wysoko w rankingu jakości obsługi klienta
  • 0
  • 1
4.08.2010

Contact Center Alior Banku wysoko w rankingu jakości obsługi klienta

Alior Bank zajął pierwsze miejsce w badaniu jakości obsługi klienta w infoliniach banków i w kontakcie drogą e-mailową. Badanie zostało przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło 11 banków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.08.2010

Oświadczenie Biura Prasowego Kompanii Piwowarskiej

Szanowni Państwo,
 
w związku z mylącymi przekazami, które pojawiły się w niektórych doniesieniach medialnych w sprawie kampanii reklamowej „Spragniony wrażeń. Zimny Lech”, pragnę wyjaśnić, że wobec wygaśnięcia umowy na wynajem powierzchni reklamowej na fasadzie krakowskiego hotelu Forum nasz billboard reklamowy został zeń usunięty. Nie jest prawdą natomiast, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu całej kampanii reklamowej. Nadal prowadzone bowiem będą działania podkreślające orzeźwiające walory marki Lech, zgodnie z przyjętym planem marketingowym.