2 1 0 0 0 23.08.2010Pralka i piekarnik wzmacniają wizerunek markiW trzecim kwartale br. marka Mastercook rozpocznie nową kampanię reklamową. W przygotowanych spotach pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej dwóch”, zaprezentowane zostaną: piekarnik, który sam rozpoznaje potrawę, oraz pralka, która „błyskawicznie dopiera do czysta”.
0 1 0 0 0 20.08.2010Jesienna kampania reklamowa MTV PolskaZ początkiem września startuje kampania reklamowa promująca jesienną ramówkę stacji MTV Polska. Kampania będzie promować nowe wieczorne pasmo emitowane w niedziele, a zatytułowane „Złanocka”. W jego ramach widzowie zobaczą m.in. kontynuację hitu wiosennej ramówki MTV – „Ekipa z New Jersey 2” oraz nowy serial komediowy – „Udręki młodego Bergera”.
0 1 0 0 0 20.08.2010Festiwal Makaronów w Pizza HutW Pizza Hut rozpoczęła się promocja Festiwal Makaronów. To okazja, by poznać wszystkie smaki makaronowych potraw z bogatego menu restauracji. Płacąc jedynie 22 zł, można do woli bawić się smakami kuchni śródziemnomorskiej, ponieważ po każdej skończonej porcji dania z makaronem dostaniemy kolejną i… jeszcze jedną.
0 1 0 0 0 20.08.2010Sanitec Koło rozpoczyna współpracę z ToolboksemFirma Koło, część międzynarodowego koncernu Sanitec, lidera branży ceramiki łazienkowej, zatrudniła agencję Toolbox Creative Communications do opieki nad swoim wizerunkiem. Współpraca obejmuje szeroko zakrojone działania PR, działania CSR spółki oraz aktywność w social media. Agencja zajmie się także promowaniem ekspertów firmy Koło, istniejących linii produktowych oraz wprowadzaniem na rynek nowości marek Koło, Keramag i Koralle.
0 1 0 0 0 20.08.2010CAM Media i ATMA dla Forum Ekonomicznego w KrynicyWojewództwo Małopolskie ogłosiło wyniki przetargu na kompleksową obsługę podczas jubileuszowego, XX Forum Ekonomicznego w Krynicy, którego jest głównym partnerem. Zwycięzcą została Spółka CAM Media oraz ATMA.
0 1 0 0 0 20.08.2010Colonel Sanders bije rekord świataFirma KFC zdecydowała się uczcić 70. rocznicę powstania słynnej Original Recipe – wyjątkowej receptury pułkownika Sandersa, według której przygotowywany jest najsłynniejszy panierowany kurczak świata – bijąc... rekord świata w ilości jednocześnie serwowanych kawałków kurczaka.
0 1 0 0 0 20.08.2010Walk The Line dla Ministerstwa ŚrodowiskaAgencja Walk The Line przygotowała kreację do outdoorowej kampanii reklamowej Ministerstwa Środowiska na temat bioróżnorodności. Kampania, skierowana do turystów wypoczywających na wybrzeżu Morza Bałtyckiego, związana jest z tegorocznymi obchodami Międzynarodowego Roku Różnorodności Biologicznej.
0 1 0 0 0 20.08.2010Kolejna edycja konferencji Social ImpactCzy bunt w sieci ma sens? Jak wykorzystać Facebooka w promocji małego biznesu? Jak zarządzać społecznością internetową? Konferencja Social Impact III to okazja do obejrzenia prezentacji związanych z branżą social media i poznania odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań. Wysoki poziom merytoryczny konferencji zapewni obecność ekspertów i badaczy branży mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 19.08.2010„Lepszy start dla Twojego dziecka” – kampania edukacyjna ZP PPSRozpoczyna się trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS).
0 3 0 0 0 19.08.2010Sobota w radiu ważna reklamowoWeekendy to dla radia równie istotny czas, jak dni powszednie. Zasięg dzienny radia wynosi wówczas ponad 74 proc., co oznacza, że w soboty i niedziele przed odbiornikami to medium gromadzi ponad 22 mln osób.