Communication Unlimited dla Factory Wrocław
  • 0
  • 1
25.10.2006

Communication Unlimited dla Factory Wrocław

Communication Unlimited całościowo obsłużyła budżet marketingowy kampanii launchingowej dla drugiego w Polsce outletu Factory we Wrocławiu, otwartego od 4 października. Kampania objęła działania ATL, BTL, przeprowadzono także imprezy i happeningi z okazji otwarcia sklepu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54885 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Polacy o wizerunku supermarketów

Według raportu „Wizerunek sieci handlowych” przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów (42%). Wśród cech, które Polacy najbardziej cenią wśród sieci super- i hipermarketów są też fachowość, kompetencja obsługi oraz klimat i miła atmosfera.