Tiger Energy Drink sponsorem imprezy Sensation White
  • 0
  • 1
25.10.2006

Tiger Energy Drink sponsorem imprezy Sensation White

28 listopada w Hali Ludowej we Wrocławiu, odbędzie się impreza Sensation White, której sponsorem jest producent Tiger Energy Drink.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Polacy o wizerunku supermarketów

Według raportu „Wizerunek sieci handlowych” przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów (42%). Wśród cech, które Polacy najbardziej cenią wśród sieci super- i hipermarketów są też fachowość, kompetencja obsługi oraz klimat i miła atmosfera.