JJ McWilliam stoi na głowie
  • 0
  • 1
25.10.2006

JJ McWilliam stoi na głowie

W październiku br. po raz pierwszy w polskich sklepach pojawiło się słynne australijskie wino JJ McWilliam. Wprowadzeniu produktu towarzyszy nietypowa promocja, która stawia na głowie rynek win w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.10.2006

Polacy o wizerunku supermarketów

Według raportu „Wizerunek sieci handlowych” przygotowanego przez firmę doradczą On Board PR w oparciu o badania opinii społecznej PBS DGA, tylko 9% Polaków wymienia odpowiedzialność wśród najważniejszych cech super- i hipermarketów. Listę najważniejszych cech marketów otwiera jakość produktów i obsługi (49% wskazań) oraz uczciwość wobec klientów (42%). Wśród cech, które Polacy najbardziej cenią wśród sieci super- i hipermarketów są też fachowość, kompetencja obsługi oraz klimat i miła atmosfera.