Coca-Cola rozpoczyna nową edycję kampanii „Razem smakuje lepiej”
  • 1
  • 2
8.04.2019

Coca-Cola rozpoczyna nową edycję kampanii „Razem smakuje lepiej”

W kwietniu ruszyła kampania reklamowa Coca-Coli, w której marka podkreśla, że wspólny posiłek niesie z sobą wyjątkowo ważne przesłanie. Warto być razem niezależnie od dzielących nas różnic. Multikulturowy i wielonarodowy wątek ma być komentarzem brandu do coraz głębszych podziałów widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50507 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

8 kwietnia 2019

7 kwietnia 2019

6 kwietnia 2019