Mobile Trends Conference – jak żyć, kiedy social media zmieniają nas w zombie?
  • 0
  • 6
26.02.2020

Mobile Trends Conference – jak żyć, kiedy social media zmieniają nas w zombie?

Jedna godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. To o 36 minut mniej, niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające. Jakie są tego konsekwencje? Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 lutego 2020

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2020

„Salonowe rewolucje” – pierwszy odcinek internetowej serii programów marki Wiśniowski

Marka Wiśniowski i dr Marek Borowiński (Shop Doctor) przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży. Efekty tych działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest w kanale YouTube producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie WWW projektu.

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2020

100 najczęstszych błędów w Internecie w 2019 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w Sieci

Marka Nadwyraz.com zaprezentowała „Raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2019 r.”. Analiza objęła 158 błędów językowych w okresie 12 miesięcy. Łączna liczba otrzymanych i przeanalizowanych błędów wyniosła 4 404 887, co oznacza wzrost w porównaniu do 2018 r. o 10%. Internauci dziennie publikowali 12 068 błędów, czyli błąd co 7 sekund.