Ikea otworzyła sklep, w którym można zapłacić czasem straconym w korku
  • 1
  • 2
26.02.2020

Ikea otworzyła sklep, w którym można zapłacić czasem straconym w korku

W nowej kampanii w Dubaju Ikea zaproponowała swoim klientom niecodzienną promocję. Korzystając z aplikacji Google Maps, mogą zapłacić za zakupy… czasem, który spędzili, jadąc do sklepu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

26 lutego 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2020

Mobile Trends Conference – jak żyć, kiedy social media zmieniają nas w zombie?

Jedna godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. To o 36 minut mniej, niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające. Jakie są tego konsekwencje? Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
26.02.2020

„Salonowe rewolucje” – pierwszy odcinek internetowej serii programów marki Wiśniowski

Marka Wiśniowski i dr Marek Borowiński (Shop Doctor) przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży. Efekty tych działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest w kanale YouTube producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie WWW projektu.