0 1 0 12.04.2021Coca-Cola odświeża opakowania i promuje wariant Zero CukruCoca-Cola odświeżyła opakowania Coca-Coli i Diet Coke, aby dostosować je do odświeżonego w lutym wyglądu Coca-Coli Zero Sugar. To kontynuacją strategii „One Brand” firmy.
1 13 0 12.04.2021Neymar Jr., Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton wysyłają pełne nadziei i optymizmu przesłanie w kampanii „Only See Great” PumyPuma w ramach kampanii „Only See Great” chce przenieść konsumentów do umysłów swoich ambasadorów. Przed najważniejszymi wydarzeniami sportowymi tego lata niemiecka firma wspólnie ze sportowcami będzie promować wartości takie jak nadzieja, optymizm i wiara w siebie.
0 2 0 12.04.2021Wpływ pandemii na nastroje Polaków w badaniu InquiryPandemiczna rzeczywistość z całym zestawem różnych obostrzeń i ograniczeń trwa już ponad rok. Nie ma takiego obszaru naszego życia, na który Covid nie miałby wpływu, a co za tym idzie wszyscy w znacznym stopniu odczuwamy tę sytuację, na ogół negatywnie – pokazuje badanie Inquiry.
0 1 0 12.04.2021Agnieszka Radwańska ambasadorką marki JurajskaMarka Jurajska ogłosiła rozpoczęcie współpracy z Agnieszką Radwańską. Tenisistka została wybrana ambasadorką marki wody.
0 2 0 12.04.2021„Jakim jesteś Polakiem?” – pyta Instytut Spraw ObywatelskichEksperci Instytutu Spraw Obywatelskich z Łodzi przygotowali projekt zmian w ustawie o Obywatelskiej Inicjatywie Ustawodawczej. Chcą, by procedura była prostsza, dostępniejsza i gwarantowała, że głos obywateli będzie naprawdę słyszalny. Chcą, by zbieranie podpisów mogło odbywać się za pośrednictwem Internetu, co pozwoli Polkom i Polakom działać w ważnych dla nich sprawach. W związku z tym ruszyła kampania „Jakim jesteś Polakiem”.
0 3 2 9.04.2021„Nie dajemy wiary. Dajemy wolność” – jubileuszowa kampania Fundacji Wolność od ReligiiFundacja Wolność od Religii rozpoczęła kampanię z okazji 10-lecia istnienia. W jej ramach na ulicach Lublina, Warszawy, Poznania, Wrocławia, Gdańska, Gdyni i Tczewa pojawią się kreacje z hasłem: „Nie dajemy wiary. Dajemy wolność”.
1 10 0 9.04.2021„Care for Human Touch” – nowa misja marki NiveaMarka Nivea wystartowała z kampanią „Care for Human Touch. Dbajmy o dotyk – bądźmy bliżej siebie” i ogłasza nową misję marki. W ramach kampanii przygotowano krótkometrażowy film przedstawiający prawdziwą historię przedwcześnie urodzonych bliźniaczek Lily i Madelaine. Życie jednej z nich, zagrożone po urodzeniu, zostało uratowane w inkubatorze dzięki siostrzanemu dotykowi.
0 1 0 9.04.2021YouTube liderem w zakupach wprost z aplikacjiYouTube stał się numerem 1 pod względem wydatków konsumentów na zakupy bezpośrednio w aplikacji – pokazują dane App Annie. Aplikacja należąca do Google wyprzedziła TikToka i Tindera, który dotychczas był liderem.
0 3 0 9.04.2021Ikea będzie sprzedawać produkty podczas transmisji na żywo8 kwietnia na Facebooku pojawił się pierwszy odcinek z serii „Ikea zakupy na żywo”. W czasie jego trwania można było skorzystać ze specjalnych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji.
4 1 0 9.04.2021Ruszyła kampania „Sonko uśmiecha Ci dzień”Rozpoczęła się pierwsza w historii marki Sonko szerokozasięgowa kampania wizerunkowa. Jej hasło brzmi: „Sonko uśmiecha Ci dzień”.