0 5 0 0 0 2.09.2019„Raz Aldi, zawsze Aldi” – nowa kampania marketingowa sieci sklepówAldi stawia na nową komunikację. Sieć dyskontów rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem „Raz Aldi, zawsze Aldi”, będącym jednocześnie nowym sloganem brandu. Bohaterami kampanii są wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych. W działania zaangażowano aktorkę Sonię Bohosiewicz.
1 1 0 0 0 2.09.2019Po artykule „Business Insidera” Facebook blokuje konta Brand24 i Michała SadowskiegoFacebookowy fan page Brand24 zniknął z Facebooka. Również konto założyciela firmy, Michała Sadowskiego na Instagramie i Facebooku zostało zablokowane. To efekt publikacji „Business Insidera”.
1 5 0 0 0 2.09.2019SmartThings i życie na Ziemi za 100 lat. Samsung promuje swoją aplikacjęSamsung we współpracy z ekspertami przygotował raport, w którym zaprezentował, jak może wyglądać życie na Ziemi za sto lat. Wśród możliwych scenariuszy są m.in. podwodne miasta i kolonizacja kosmosu. To element kampanii promującej aplikację SmartThings.
0 5 0 0 0 2.09.2019Marka Zina nawiązała współpracę z Kamilem GrosickimZina, polska marka specjalizującą się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży oraz akcesoriów piłkarskich, podpisała trzyletnią umowę z Kamilem Grosickim. Na początek wyda linię odzieży streetwearowej sygnowaną znakiem TG11. W najbliższych planach ma również kolekcję Euro 2020, a także wejście na nowy rynek obuwia sportowego i piłkarskiego.
0 0 0 0 1 2.09.20191,1 mln zł kary za pakiety medyczne od św. Franciszka. Decyzja UOKiKFirma CMSE zaprasza seniorów na badania i bezpodstawnie straszy ich złym stanem zdrowia. Wszystko po to, żeby kupili drogie pakiety medyczne. Spółka działa pod różnymi nazwami, np. Centrum Medyczne św. Franciszka, Instytut św. Barbary, Łódzkie Centrum Medyczne. UOKiK nałożył na nią ponad 1,1 mln zł kary za naruszanie interesów konsumentów i niedozwolone postanowienia w umowach.
2 8 0 0 0 2.09.2019Hortex promuje soki zimnotłoczoneWystartowała kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt Hortexu – soki zimnotłoczone. Komunikacja zapowiada też nowy wizerunek marki, wykorzystujący pozycjonowanie „Hortex. Prosto z natury”.
0 0 0 0 0 30.08.2019YouTube udostępni swoje oryginalne treści za darmo, ale z reklamamiSerwis YouTube zmaga się z coraz większą konkurencją na rynku przesyłania strumieniowego. Usuwa więc płatną zaporę dla nowych programów własnej produkcji, aby zmaksymalizować liczbę odbiorców.
0 2 0 0 0 30.08.2019Nike zaprezentuje buty, które będą mogły odbierać polecenia od Siri i Apple Watch13 września Nike zaprezentuje nowe buty Adapt Huarache. Umożliwiają one automatyczne dopasowanie, zasznurowanie oraz rozsznurowanie. Współpracują też z komendami głosowymi Siri i Apple Watch.
1 2 0 0 0 30.08.2019„Misiek już się nauczył angielskiego, a Ty?”. Michał Koterski w reklamie Speak UpMichał Koterski wystąpił w spocie reklamowym szkoły językowej Speak Up. Pyta w nim kobietę uczącą się angielskiego o odmianę czasownika to be.
1 0 0 0 2 30.08.201993-letnia wegetarianka w filmie Stowarzyszenia Otwarte Klatki zachęca do diety bezmięsnejIrena Gajewska, 93-letnia rezydentka Domu Seniora Harmonia w Gdańsku, inspiruje i zachęca do diety bezmięsnej. Robi to w filmie pt. „Nigdy nie jest za późno”. Materiał powstał z inicjatywy aktywistów Stowarzyszenia Otwarte Klatki.