0 1 27.02.2020Sharp wybrał agencję PRfirmy public relations TweetJapońska marka Sharp wybrała agencję do obsługi PR. To Mindspot Communication & Media.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53132 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
1 2 0 0 0 26.02.2020Ikea otworzyła sklep, w którym można zapłacić czasem straconym w korkuW nowej kampanii w Dubaju Ikea zaproponowała swoim klientom niecodzienną promocję. Korzystając z aplikacji Google Maps, mogą zapłacić za zakupy... czasem, który spędzili, jadąc do sklepu.
0 6 0 0 0 26.02.2020Mobile Trends Conference – jak żyć, kiedy social media zmieniają nas w zombie?Jedna godzina i 47 minut. Tyle czasu średnio spędzili Polacy każdego dnia ubiegłego roku na aktywności w social media według statystyk GlobalWebIndex. To o 36 minut mniej, niż wynosi średnia światowa, ale o 30 minut więcej w porównaniu do roku 2015. Aplikacje stają się coraz bardziej uzależniające. Jakie są tego konsekwencje? Od odpowiedzi na te pytania rozpocznie się Mobile Trends Conference już 12 marca.
0 21 0 0 0 26.02.2020Kraków przyjął uchwałę krajobrazową26 lutego krakowscy radni przyjęli uchwałę krajobrazową dla Krakowa. Za przyjęciem uchwały głosowało 36 radnych, trzech się wstrzymało, nikt nie był przeciw. Dokument precyzuje zasady i warunki sytuowania na terenie Krakowa obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń.
1 3 0 0 0 26.02.2020„Salonowe rewolucje” – pierwszy odcinek internetowej serii programów marki WiśniowskiMarka Wiśniowski i dr Marek Borowiński (Shop Doctor) przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży. Efekty tych działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest w kanale YouTube producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie WWW projektu.