„Certyfikat SKP” zmienia się w „Dobrą umowę”
  • 0
  • 1
20.10.2010

„Certyfikat SKP” zmienia się w „Dobrą umowę”

„Dobra umowa” to nowa nazwa programu certyfikacji umów konsumenckich. Nowa nazwa i logo oddają wprost ideę programu, jaką jest zwiększenie bezpieczeństwa tego rodzaju umów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 października 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2010

Więcej osób twierdzi, że promocje na nie nie działają

W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji – wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor, corocznie przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.

19 października 2010