Więcej osób twierdzi, że promocje na nie nie działają
  • 0
  • 1
20.10.2010

Więcej osób twierdzi, że promocje na nie nie działają

W dalszym ciągu największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję. Jednocześnie nieznacznie wzrosła liczba osób, które deklarują, iż promocja zupełnie na nie nie działa oraz że zawsze wybierają ten sam produkt, niezależnie od promocji – wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor, corocznie przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Karolka

14 lat temu

Promocje nie działają?

Czy ja wiem? Mam wprawdzie kilka kart w portfelu, ale rzadko z nich korzystam. Przyznaję bez bicia, że częściej mnie kuszą jednorazowe promocje, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty spożywcze i ciuchy.

20 października 2010

19 października 2010