Carlsberg uruchamia telewizję dla kibiców - Marketing przy Kawie
Carlsberg uruchamia telewizję dla kibiców
  • 0
  • 1
11.06.2008

Carlsberg uruchamia telewizję dla kibiców

Piłka nożna gromadzi przed telewizorami rekordową liczbę widzów. Specjalnie dla nich, Carlsberg uruchamia telewizję PartOfTheGAME.tv.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 czerwca 2008

10 czerwca 2008