0 1 11.06.2008Słoń Torbalski rusza z kampanią marki Delseykampanie reklamowe TweetDom mediowy PRO Media House przygotował ogólnopolską kampanię reklamową marki Delsey.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.06.2008Kampania reklamowa DHL ExpressPod hasłem „Dostawy terminowe do g. 12.00 w Polsce, Europie i na świecie - My oszczędzamy Twój czas. Ty decydujesz co z nim zrobić” wystartowała kampania reklamowa międzynarodowych i krajowych usługi terminowych DHL Express 12.
0 1 0 0 0 11.06.2008Gadu-Gadu kupiło dwa nowe serwisy społecznościoweSerwisy społecznościowe Bliziutko.pl i Trees.pl weszły w skład sieci Gadu-Gadu. Spółka Gadu-Gadu S.A. nabyła prawa do obu projektów we wczesnej fazie ich rozwoju. Serwisy będą poszerzane o nowe możliwości oraz integrowane z innymi usługami. Nad rozwojem serwisów będą czuwać dotychczasowi twórcy, którzy dołączyli do GG Team.
0 1 0 0 0 10.06.2008UE ograniczy reklamę samochodów w prasie? (Guardian)Ian Traynor, David Adam, It's lean and mean, butis it green? EU plans clampdown on car ads, Guardian, 05.06.2008Komisja Europejska planuje wprowadzenie proekologicznych obostrzeń w reklamie prasowej aut. Na wzór ostrzeżeń z opakowań papierosów, część strony z reklamą dużych luksusowych samochodów zajmowałoby ostrzeżenie o wysokiej emisji dwutlenku węgla. Wydawcy i agencje reklamowe protestują.
0 1 0 0 0 10.06.2008Firmy.net spozycjonują biznes w InternecieRozbudowany sposób prezentacji oraz usługa pozycjonowania w największych wyszukiwarkach internetowych dla zarejestrowanych firm - to najważniejsze wyróżniki nowego portalu promocyjnego Firmy.net. Portal jest adresowany przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, które albo w ogóle nie były do tej pory obecne w Internecie, albo też nie widzą efektów swoich działań promocyjnych w tym medium.