0 1 0 0 0 9.05.2008Saatchi & Saatchi dla TymbarkuAgencja Saatchi & Saatchi przygotowała strategię i kreację kampanii reklamowej napojów Tymbark w kartonikach 0,2l dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice).
0 1 0 0 0 9.05.20087 Days w internecie – wspólny projekt Arc Worldwide i G7 dla Chipita PolandArc Worldwide Polska przygotowała kampanię interaktywną dla 7 Days.
0 1 0 0 0 9.05.2008City Channel – mobilna telewizja w środkach komunikacji miejskiejCity Channel to najnowszy nośnik informacyjno – reklamowy w środkach komunikacji miejskiej pełniący funkcję mobilnej telewizji. Nośnik stanowią dwa ekrany 22” LCD umieszczone w specjalnie zaprojektowanej obudowie i zawieszone po sufitem autobusu.
0 1 0 0 0 9.05.2008Wawel SA wybiera E.P. Creative ServicesAgencja Reklamowa Elżbieta Pełka Creative Services rozpoczęła współpracę z nowym klientem - Wawel SA.
0 1 0 0 0 9.05.2008Cyfrowe ekrany z dźwiękiem kierunkowymDigital signage - system prezentacji dowolnej treści za pomocą cyfrowych wyświetlaczy - będzie można wzbogacić o dźwięk kierunkowy. Głośniki firmy Panphonics, które emitują sygnał audio słyszalny tylko w określonym miejscu, zaoferuje firmom specjalizowany dystrybutor technologii teleinformatycznych, spółka Veracomp.
0 1 0 0 0 9.05.2008Pozycjonowanie marki – teoria, praktyka, case studyStratus Marketing Strategies zaprasza do udziału w seminarium dotyczącym zarządzania marką: „Pozycjonowanie marki – teoria, praktyka, case study”
0 1 0 0 0 8.05.2008Reklama podprogowa jednak skuteczna? (New Scientist)Alison Motluk, Subliminal advertising may work after all, New ScientistReklama subliminalna nazywana też podprogową, zakazana w wielu krajach uważana była też za nieskuteczną. Najnowsze badania wykonane na Uniwersytecie w Nijmegen w Holandii, wskazują że po spełnieniu pewnych ściśle określonych warunków, ten rodzaj przekazu może być skuteczny, wpływając na wybór konkretnej marki.
0 1 0 0 0 8.05.2008Scarlett na telewizorach w Media MarktSerialowa Scarlett pojawiła się na telewizorach w Media Markt. Kampania rozpoczęła się 5 maja i potrwa miesiąc.
0 1 0 0 0 8.05.2008Po redukcji zapisów wzrost na debiucie CAM Media S.A.7 maja na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zadebiutowała spółka mediowa CAM Media S.A. specjalizująca się w niestandardowych rozwiązaniach komunikacji marketingowej. Kurs praw do akcji serii E wzrósł na otwarciu sesji o 4,9 proc. do 10,49 zł za akcję.
0 1 0 0 0 8.05.2008Marketing&more ogłasza konkurs na kreację czerwcowej okładki magazynuMagazyn Marketing&more wraz z zespołem IAA Young Professionals ogłasza otwarty konkurs na kreację okładki specjalnego wydania magazynu, w którym ukaże się ranking najlepszych brandów „Gay Friendly”.