0 1 0 12.09.2008Jackpot na wielkim formacieReklamę na siatce o łącznej powierzchni zadruku 724 mkw, informującą o otwarciu sklepu odzieżowego Jackpot w Silesia City Center w Katowicach, można zobaczyć od 1 września na przeciwko centrum handlowego przy ul. Chorzowskiej.
0 1 0 12.09.2008Odkryj Nasze na tropie rowerowych absurdówPortal społecznościowy Odkryjnasze.pl rusza z kampanią „Rower – Power” i ogłasza ogólnopolski konkurs na największe absurdy na trasach rowerowych. Organizatorzy wrześniowej akcji zapraszają internautów i samorządy do udziału w debacie publicznej.
0 1 0 12.09.2008adMobile wdroży system bluetooth marketingu dla ProxyAdadMobile wdroży system do Bluetooth marketingu dla firmy ProxyAd, providera reklamy mobilnej. Wdrożenie obejmuje zarówno budowę centralnego systemu zarządzania kampaniami, jak i urządzenia nadawcze. Umowa pomiędzy adMobile a ProxyAd została podpisana 11 września 2008 r. w Warszawie.
0 1 0 11.09.2008Przetarg na nową strategię marki Cropp rozstrzygniętyW 2009 roku zostanie zaimplementowana nowa strategia marki Cropp, której właścicielem jest LPP SA. W przetargu na opracowanie nowej strategii i rozwiązań kreatywnych wzięło udział kilka agencji konsultingowych i reklamowych. Ostatecznie za strategię odpowiada Corporate Profiles Consulting, a za koncepty kreatywne agencja G7.
0 1 0 11.09.2008Nowa odsłona kampanii reklamowej „Nie każdy” dla marki Żywiec8 września wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej prowadzonej przez markę Żywiec. Nowy spot reklamowy „Nie każdy” prezentowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, w sieci multipleksów oraz w Internecie.
0 1 0 11.09.2008Konflikt gruziński w centrum zainteresowania cyberprzestępcówInternetowi przestępcy wykorzystują bieżące wydarzenia w Gruzji w swoich wiadomościach e-mail w celu zainfekowania komputerów złośliwym oprogramowaniem – poinformowała firma Symantec w swoim najnowszym raporcie na temat spamu.
0 1 0 11.09.2008HackFest już za namiPierwszy Maraton Programistyczny HackFest, który odbył się 5-6 września br. okazał się niemałym wyzwaniem dla uczestników. Spośród 30 zgłoszonych drużyn tylko połowie udało się ukończyć projekt w ciągu 24 godzin i zakwalifikować do drugiego etapu – głosowania internautów.
0 1 0 11.09.2008Praktikomania – nowa kampania reklamowa Praktiker PolskaSpoty telewizyjne i radiowe, materiały POS, billboardy, gazetka promocyjna oraz intensywna komunikacja w marketach złożą się na kolejną edycję kampanii reklamowej firmy Praktiker Polska. Kampania pod hasłem "Praktikomania – szał zmian w Twoim domu" rusza 12-go i trwać będzie do 25-go września br.
0 1 0 11.09.2008Jesienna kampania reklamowa Discovery ChannelW pierwszym tygodniu września ruszyła jesienna kampania Discovery Channel. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem "Discovery Channel… I robi się ciekawie" jest promocja jesienno-zimowej oferty programowej stacji. Kampania obejmuje działania na antenie, jak również outdoor, reklamy w wybranych magazynach oraz Internecie.
0 1 0 11.09.2008IV spotkanie managerów branży call center „Siła Telemarketingu”Konferencja Siła Telemarketingu 2008 to spotkanie ekspertów branży contact center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku contact center w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach.