UE ograniczy reklamę samochodów w prasie? (Guardian)
  • 0
  • 1
10.06.2008

UE ograniczy reklamę samochodów w prasie? (Guardian)

Ian Traynor, David Adam, It's lean and mean, butis it green? EU plans clampdown on car ads, Guardian, 05.06.2008

Komisja Europejska planuje wprowadzenie proekologicznych obostrzeń w reklamie prasowej aut. Na wzór ostrzeżeń z opakowań papierosów, część strony z reklamą dużych luksusowych samochodów zajmowałoby ostrzeżenie o wysokiej emisji dwutlenku węgla. Wydawcy i agencje reklamowe protestują.

 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46533 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 czerwca 2008