Call Center Poland odpowiedzialna za prowadzenie programu lojalnościowego Chevroleta - Marketing przy Kawie
Call Center Poland odpowiedzialna za prowadzenie programu lojalnościowego Chevroleta
  • 0
  • 1
27.11.2007

Call Center Poland odpowiedzialna za prowadzenie programu lojalnościowego Chevroleta

Pod nazwą Ambasador Chevroleta wystartował w październiku program lojalnościowy dla posiadaczy samochodów marki Chevrolet. Za przygotowanie koncepcji, kreacji, wdrożenie oraz prowadzenie programu odpowiada Call Center Poland. O wyborze Call Center Poland zadecydował przetarg.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2007

26 listopada 2007