0 1 0 0 0 29.11.2007Tartare na nośnikach IMIGeW połowie listopada w sieciach hipermarketów Real oraz Tesco na stoperach regałowych wystartowała kampania reklamowa serków Tartare, której realizację powierzono po raz kolejny IMIGe Poland.
0 1 0 0 0 29.11.2007Niceday dla Aleksandrii"Poczuj przyjemność mieszkania" – pod takim hasłem w listopadzie rozpoczęła się kampania reklamowa nowej inwestycji mieszkaniowej - Aleksandria. Za stworzenie logotypu i identyfikacji dla inwestycji oraz kreację materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest łódzka Agencja Niceday.
0 1 0 0 0 29.11.2007„Znajdź hasło” i wyjedź na narty do AustriiZigZap – polski kanał dla nastolatków w dniach 23.11 - 26.12.2007 ogłasza na antenie konkurs „Znajdź hasło”. Główną nagroda w konkursie jest tygodniowy wyjazd na narty do Austrii dla 4-osobowej rodziny.
0 1 0 0 0 29.11.2007Poznaj afrykańskie zwierzęta z DanonkamiW grudniu rozpoczyna się kolejna edukacyjna promocja Danonkowa – magnesy ze zwierzętami. Dzięki niej dzieci będą mogły poznać różnorodne gatunki zwierząt zamieszkujące odległy i ciekawy kontynent, jakim jest Afryka.
0 1 0 0 0 29.11.2007Kampania edukacyjna Business Software Alliance i Allegro28 listopada 2007 roku rusza ogólnopolska kampania edukacyjna „Kupię dobry pomysł”, a w ramach niej konkurs dla internautów na reklamę antypiracką. Organizatorami kampanii są Business Software Alliance, międzynarodowa organizacja zrzeszająca czołowych producentów oprogramowania komputerowego oraz portal aukcyjny Allegro.
0 1 0 0 0 28.11.2007FFCreation przygotowała wirtualną siedzibę „Briefu”Agencja FFCreation rozpoczęła stałą współpracę z magazynem „Brief”. Zaprojektowała i wykonała wirtualną redakcję w grze „Second Life”.
0 1 0 0 0 28.11.2007Firma AMS podpisała umowę z Metrem Warszawskim SAFirma reklamy zewnętrznej AMS SA i Metro Warszawskie SA podpisały umowę dotyczącą obsługi powierzchni reklamowej w wagonach metra. Umowa wchodzi w życie 1 grudnia i będzie obowiązywać przez trzy lata.
0 1 0 0 0 28.11.2007Politycy jak miasta i regiony potrzebują PR-uPaździernikowy raport wizerunkowy PRoto o branży PR w mediach powstał na podstawie 174 artykułów dotyczących public relations. Dziennikarze odnosili się w nich najczęściej do ogólnych zagadnień PR-u, przyszłości branży i tendencji jej rozwoju. Wielkim powodzeniem w mediach cieszył się też temat PR-u politycznego, obecny m.in. w licznych komentarzach i ocenach wizerunku partii i polityków.
1 1 0 0 0 28.11.2007McCann Erickson dla Nescafe26 listopada br. ruszyła ogólnopolska kampania promująca Nescafe Gold, kawę z segmentu Premium. Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson.
0 1 0 0 0 28.11.2007SEG partnerem edukacyjnym GiełdyKapituła konkursu EduPartner, organizowanego przez Giełdę Papierów Wartościowych SA w Warszawie, przyznała Stowarzyszeniu Emitentów Giełdowych tytułu „GPW EduPartner” w zakresie upowszechniania dobrych praktyk spółek publicznych.