Gemius i Allianz o zakupie ubezpieczenia online
  • 0
  • 1
26.11.2007

Gemius i Allianz o zakupie ubezpieczenia online

Firma badawcza Gemius SA, na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego Allianz, sprawdziła, jak kształtuje się gotowość polskich internautów do zakupu polisy online. Badanie gemiusInsight, będące analizą treści pojawiających się w internecie, pozwoliło określić zarówno zastrzeżenia, jak i oczekiwania użytkowników sieci wobec dokonywania tego typu transakcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Rudinka

16 lat temu

Ale o co chodzi?

Wg mnie marny artykuł. Nie wiem jak cały raport. To że kontakt tel w procesie sprzedaży online ma znaczenie, nie mówiąc o zawartości strony to wiemy od czasów kiedy powstał internet.Wszystko razem słabiutko świadczy o "nowatorskim" badaniu GemiusInsight.

Rozwiń komentarze

26 listopada 2007