Brytyjska wokalistka FKA Twigs w kampanii Nike „Do you believe in more?” (wideo)
  • 1
  • 1
12.01.2017

Brytyjska wokalistka FKA Twigs w kampanii Nike „Do you believe in more?” (wideo)

FKA Twigs jako dyrektor kreatywna najnowszej kampanii Nike Spring Zonal Strength Tights wystąpiła w teledysku „Do you believe in more?”, który podkreśla potęgę sportu jako formy ekspresji. W spocie znalazła się niepublikowana wcześniej piosenka artystki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2017

Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie Deloitte

Jedna piąta smartfonów sprzedanych w 2017 r. będzie miała wbudowane elementy sztucznej inteligencji. Liczba urządzeń wyposażonych w czytniki biometryczne w tym roku przekroczy miliard – to niektóre z przewidywań zawartych w raporcie Deloitte „Global TMT Predictions”. Prezentuje on główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji, które mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat.