0 1 0 0 0 16.02.2012Carrefour Polska wybrał agencję PRCarrefour Polska rozpoczął współpracę z agencją Marketing & Communications Consultants. Oferta agencji została najwyżej oceniona w konkursie ofert. M&CC zajmie się bieżącym doradztwem strategicznym i operacyjnym oraz stałą obsługą klienta w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firmy Carrefour.
0 1 0 0 0 16.02.2012Libella z agencją marketingu sportowegoLibella – polski producent chemii gospodarczej – rozpoczął współpracę z agencją marketingu sportowego Sport Evolution. Zadaniem agencji będzie przygotowanie i realizacja działań sponsoringowych i public relations dla jednej z marek Libelli – płynu Bil Sport Active, przeznaczonego do prania odzieży sportowej.
0 2 0 0 0 15.02.2012Reglamentacja światowego kina w Polsce? – raportNajwiększe przeboje światowego kina przechodzą w polskich mediach bez echa, dopóki nie zostaną ogłoszone nominacje do Oscarów. W dodatku duża część kandydatów do tytułu najlepszego filmu 2011 r. swoją polską premierę ma dopiero w roku 2012. Press-Service Monitoring Mediów sprawdził, ile publikacji na ich temat pojawiło się, zanim Akademia Filmowa ogłosiła swoje typy.
0 2 0 0 0 15.02.2012Marketingowy Ranking Sieci DetalicznychBadanie Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych zostało przygotowane przez firmę badawczą Kondej Marketing.
0 1 0 0 0 15.02.2012Czy PR potrzebuje wielokulturowości? – debata Stowarzyszenia Kraków PR23 lutego odbędzie się spotkanie poświęcone międzykulturowości w działaniach public relations. Początek planowany jest na godzinę 18:30, a wydarzenie odbędzie się w auli A0 Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie. Spotkanie organizowane jest przez Stowarzyszenie Kraków PR.
0 2 0 0 0 15.02.2012Opinie o Euro 2012 w polskim Internecie: raportBrand24 zbadało ponad 8 tysięcy opinii polskich internautów na temat Euro 2012. Mistrzostwa cieszą się dużym zainteresowaniem: w skali całego stycznia w Internecie zamieszczono na ich temat ponad 8 tysięcy treści, z czego ponad 84% znalazło się w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 15.02.2012Polska na światowej mapie obiektów targowych: raportWe wrześniu 2011 r. Polska Izba Przemysłu Targowego przeprowadziła wśród swoich członków badanie, w wyniku którego powstał raport UFI (Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego) „Mapa obiektów targowych na świecie 2011”. Raport został właśnie oficjalnie opublikowany przez UFI.
0 1 0 0 0 15.02.2012Mercedes-Benz promuje się w stołecznych biurowcachOd 6 do 24 lutego realizowana jest kampania reklamowa Mercedes-Benz Warszawa, która odbywa się w 15 stołecznych biurowcach. Akcja ma promować wybrane modele z oferty.
0 1 0 0 0 15.02.2012Konkurs – pomysł na kampanię Alior SyncWystartował konkurs, w którym każdy może zgłosić swój pomysł na akcję marketingową, wspierającą uruchomienie wirtualnego banku Alior Sync. Pomysły można zgłaszać do końca lutego.
0 1 0 0 0 15.02.2012Światovid – narzędzie służące do monitoringu sieciAgencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid. Daje ona kontrolę nad działaniami on-line i ułatwia szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci. To system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci.