Espresso

23 września 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania „Rozwód? Przemyśl to” jednak bezpłatnie w TVP (wideo)

Prezes zarządu TVP Juliusz Braun zmienił decyzję Komisji ds. Kampanii Społecznych w sprawie spotu „Bajka” Fundacji Mamy i Taty, stanowiącego część kampanii „Rozwód? Przemyśl to”. Na wystosowaną w czerwcu prośbę Fundacji o przyjęcie spotu do emisji na zasadach społecznych Komisja odpowiedziała odmownie i zaleciła zmiany w warstwie tekstowej reklamy. Fundacja Mamy i Taty zaprotestowała i zwróciła się zarazem o poparcie do swoich sympatyków.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Kampania banerowa konkursu „Zdrowe zatoki”

We wrześniu br. zainaugurowano X edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowe zatoki”, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki z portfolio Ibupromu (USP Zdrowie). Głównym elementem akcji jest objazd mobilnego gabinetu termowizyjnego, w którym Polacy mogą korzystać z bezpłatnych badań w kierunku rozpoznania zapalania zatok przynosowych. W tym roku o przebiegu trasy decydują internauci, którzy mogą głosować na swoje miasta.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.09.2011

Najlepsi „Zaklinacze Mango” na wielkoformatowej reklamie

Marka Lipton Ice Tea zakończyła akcję o nazwie „Zaklinacze Mango”, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego wariantu smakowego herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green Mango. W lipcu na facebookowym profilu marki dostępna była aplikacja dla wirtualnych tancerzy. Zdjęcia najlepszych z nich znalazły się na wielkoformatowej siatce outdoorowej w centrum Warszawy. Reklamę można oglądać do końca września.

22 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.09.2011

Szkolenie „Psychologia w mediach społecznościowych. Internet, społeczności, Facebook”

W dzisiejszych czasach, gdy przeciętny konsument wystawiony jest na działanie do 3000 komunikatów reklamowych dziennie, tradycyjna reklama przestaje działać. Aby nie pozostać w tyle i pozyskać nowych klientów, jesteśmy zmuszeni poszukiwać coraz bardziej kreatywnych, zaskakujących i angażujących form komunikacji marketingowej. Temu właśnie służy szkolenie „Psychologia w mediach społecznościowych”, które odbędzie się 28 i 29 września w Warszawie. Organizatorem jest firma Multitrain.

Poprzednie Następne