0 1 0 0 0 23.09.2011Godła Jakość Obsługi przyznane22 września podczas gali Jakość Obsługi w Business Centre Club w Warszawie liderom jakości obsługi klienta wręczono statuetki – Godła Jakość Obsługi 2011. Setkę najprzyjaźniejszych firm w Polsce wybrali sami klienci, oceniając jakość obsługi za pośrednictwem specjalnej multiplatformy Programu Jakość Obsługi.
1 1 0 0 0 23.09.2011Kampania „Rozwód? Przemyśl to” jednak bezpłatnie w TVP (wideo)Prezes zarządu TVP Juliusz Braun zmienił decyzję Komisji ds. Kampanii Społecznych w sprawie spotu „Bajka” Fundacji Mamy i Taty, stanowiącego część kampanii „Rozwód? Przemyśl to”. Na wystosowaną w czerwcu prośbę Fundacji o przyjęcie spotu do emisji na zasadach społecznych Komisja odpowiedziała odmownie i zaleciła zmiany w warstwie tekstowej reklamy. Fundacja Mamy i Taty zaprotestowała i zwróciła się zarazem o poparcie do swoich sympatyków.
1 1 0 0 0 23.09.2011Generator Rex bohaterem jesiennej kampanii marki Chipicao (wideo)23 września rozpoczyna się jesienna kampania marki Chipicao z portfolio Chipita Poland. Głównym elementem akcji promocyjnej jest telewizyjna kampania reklamowa. Wspierają ją aktywności w magazynach dziecięcych, na produktowej stronie www.chipicao.pl, w serwisach internetowych oraz działania PR. Główną postacią jesiennej kampanii jest znany i lubiany przez dzieci bohater kreskówek, Generator Rex.
1 1 0 0 0 23.09.2011Środek przeciwbólowy z reklamą w konwencji serialowej (wideo)12 września rozpoczęła się kampania telewizyjna Naxii, leku z kategorii przeciwbólowej USP, przeznaczonego dla osób cierpiących na przewlekłe bóle mięśni, pleców oraz bóle reumatyczne. Trzydziestosekundowy spot zatytułowany „Ela” przygotowała agencja Red8.
0 1 0 0 0 23.09.2011Kampania banerowa konkursu „Zdrowe zatoki”We wrześniu br. zainaugurowano X edycję ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Zdrowe zatoki”, pod patronatem marki Ibuprom Zatoki z portfolio Ibupromu (USP Zdrowie). Głównym elementem akcji jest objazd mobilnego gabinetu termowizyjnego, w którym Polacy mogą korzystać z bezpłatnych badań w kierunku rozpoznania zapalania zatok przynosowych. W tym roku o przebiegu trasy decydują internauci, którzy mogą głosować na swoje miasta.
0 1 0 0 0 23.09.2011Najlepsi „Zaklinacze Mango” na wielkoformatowej reklamieMarka Lipton Ice Tea zakończyła akcję o nazwie „Zaklinacze Mango”, towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego wariantu smakowego herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green Mango. W lipcu na facebookowym profilu marki dostępna była aplikacja dla wirtualnych tancerzy. Zdjęcia najlepszych z nich znalazły się na wielkoformatowej siatce outdoorowej w centrum Warszawy. Reklamę można oglądać do końca września.
0 1 0 0 0 22.09.2011Najlepsze kampanie miast i regionów nagrodzone21 września odbyła się uroczystość wręczenia Złotych Formatów tym spośród miast i regionów, które promują się najlepiej. Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach zajęły cztery województwa: łódzkie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie oraz jedno miasto – Kraków.
0 1 0 0 1 22.09.2011Szkolenie „Psychologia w mediach społecznościowych. Internet, społeczności, Facebook”W dzisiejszych czasach, gdy przeciętny konsument wystawiony jest na działanie do 3000 komunikatów reklamowych dziennie, tradycyjna reklama przestaje działać. Aby nie pozostać w tyle i pozyskać nowych klientów, jesteśmy zmuszeni poszukiwać coraz bardziej kreatywnych, zaskakujących i angażujących form komunikacji marketingowej. Temu właśnie służy szkolenie „Psychologia w mediach społecznościowych”, które odbędzie się 28 i 29 września w Warszawie. Organizatorem jest firma Multitrain.
0 3 0 0 1 22.09.2011Niestandardowe realizacje na nośnikach AMSImitacja przymierzalni na przystankach, neony na frontlightach, animowane nośniki w kampanii przeciw przemytowi – to niedawne niestandardowe realizacje na nośnikach AMS.
0 1 0 0 0 22.09.2011Jest zgoda UOKiK na przejęcie „Rzepy” przez Gremi MediaPrezes UOKiK wyraziła zgodę na przejęcie przez Gremi Media kontroli nad Mecom Poland Holdings, w tym dziennikiem „Rzeczpospolita”.