0 1 0 0 0 7.03.20086 zmysłów dla KrakowaPod wspólną marką „6 zmysłów” powstaje w Krakowie projekt kulturalny, którego inicjatorem jest Urząd Miasta Krakowa. „6 zmysłów” tworzą takie znane już wydarzenia jak: Misteria Paschalia, Sacrum – Profanum, Dramaty Narodów – Dedykacje, Festiwal Muzyki Polskiej oraz zupełnie nowe: Cracow Screen Festival, Art Boom, Off Camera i Boska Komedia.
0 1 0 0 0 7.03.2008Mcann Erickson dla MakroMcCann Erickson przygotowała pierwszą w historii kampanię ATL dla Makro. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku Makro, pokazaniu, że to nie tylko hurtownia, ale także źródło praktycznych rozwiązań i porad odnośnie tego jak najlepiej rozwijać swój biznes.
0 1 0 0 0 7.03.2008Warsztaty fotograficzne i produkcji wideo – Cyfrowa Kreacja Obrazu 2008Ogólnopolskie warsztaty fotograficzne i produkcji wideo Cyfrowa Kreacja Obrazu 2008 organizowane są już od trzech lat i cieszą się ogromną popularnością oraz zaufaniem czytelników serwisu SwiatObrazu.pl.
0 1 0 0 0 7.03.2008MRM Worldwide i Universal McCann inwestują w eyetrackingSpółki grupy McCann Worldwide agencja interaktywna MRM Worldwide wraz z domem mediowym Universal McCann zakupiły dwa urządzenia najnowszej generacji, umożliwiające prowadzenie badań śledzenia wzroku (eyetracking). Pierwszy, do wykorzystania w ramach badań związanych z użyciem Internetu, drugi – m.in. do badań reklam prasowych, telewizyjnych oraz badań opakowań; ten drugi model, jak zapewnia firma eyetracking.pl, dystrybutor sprzętu szwedzkiej firmy Tobii na Polskę, to jedyne tego rodzaju urządzenie w naszym kraju.
0 1 0 0 0 6.03.2008List otwarty Stowarzyszenia Ludzi Reklamy30 listopada ub.r. do życia powołane zostało Stowarzyszenie Ludzi Reklamy, którego celem jest „stworzenie pierwszej rzeczywistej reprezentacji całego środowiska ludzi zajmujących się reklamą od biznesmenów, przez twórców, po wszystkich, którzy w przyszłości chcieliby związać się z tą branżą”.
0 1 0 0 0 6.03.2008W trosce o lojalność klientaW ostatnim czasie zauważalny jest rozwój kariery programów lojalnościowych. Właśnie dlatego coraz więcej firm inwestuje w budowanie lojalności dotychczasowych klientów oraz w zdobywanie nowych. Już od 7 lat co roku najlepsi twórcy programów lojalnościowych spotykają się podczas ogólnopolskiego Kongresu Programy Lojalnościowe, aby omówić najbardziej palące kwestie dotyczące lojalności i sposobów jej osiągania.
0 1 0 0 0 6.03.2008Rusza Kampania Edukacji EkologicznejW ramach poszerzenia IV edycji Maratonu Recyklingu od 6 marca rozpoczyna się Kampania Edukacji Ekologicznej. Akcja ta będzie trwała od marca do maja włącznie. Udział w niej będą brać uczniowie klas V szkół podstawowych z różnych miast województwa śląskiego.
0 1 0 0 0 6.03.2008Nagroda iF Product Design Award dla telewizorów Sharp Aquos serii HD1ETelewizor AQUOS serii HD1E firmy Sharp spełnia najbardziej wyszukane wymagania – nie tylko pod względem technicznym, ale także pod względem estetycznym. Właśnie na to zwróciło uwagę międzynarodowe jury iF International Forum Design, uzasadniając przyznanie nagrody firmie Sharp.
0 1 0 0 0 6.03.2008Kobieta Roku Glamour w telefonie komórkowymSieć Plus uruchomiła wspólnie z firmą LookSoft serwis mobilny poświęcony konkursowi Kobieta Roku Glamour.
0 1 0 0 0 6.03.2008Pakiet Opinie IDMnet – najmocniejsze marki na rynkuPakiet Opinie sieci IDMnetu powiększył się o nowe witryny. W jego skład wchodzą najważniejsze witryny opiniotwórcze w Polsce, które od wielu lat stanowią główne źródło informacji drukowanej i elektronicznej z zakresu polityki, gospodarki oraz szeroko rozumianych kwestii społecznych: Polityka.pl, Wprost.pl, Rzeczpospolita.pl, PulsBiznesu.pl, Press.PL , Wiara.pl, MarketingwPraktyce.pl, Gazeta Bankowa.pl, PortalSprawZagranicznych – Psz.pl, Przekroj.pl i TygodnikForum.pl.