b&j dla Primavery
  • 0
  • 1
14.06.2007

b&j dla Primavery

Pod hasłem „Źródło uczuć” odbywa się ogólnopolska kampania wody źródlanej Primavera, której obsługą zajmuje się wrocławska agencja reklamy b&j.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2007

Agencja Q&AConsulting zajmie się działaniami PR dla marki Redd’s

Agencja Q&AConsulting wygrała przetarg na obsługę PR marki Redd’s należącej do portfela Kompanii Piwowarskiej. Zadaniem dla agencji jest przekazanie konsumentom odświeżonej idei marki oraz wsparcie promocji konsumenckiej „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s”. W ramach współpracy Q&AConsulting poprowadzi działania PR związane z wykorzystaniem trzech sławnych kobiet: Ani Dąbrowskiej, Marii Peszek oraz Agaty Nowickiej (Endo).