Espresso

18 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2006

Akcja Odnajdzmysie.pl

„Gazeta Wyborcza” wraz z Dużym Formatem i wszystkimi redakcjami lokalnymi, bezpłatna gazeta Metro, oraz radio TOK FM, radio Złote Przeboje, portal gazeta.pl, a także firma reklamy zewnętrznej AMS rozpoczynają akcję Odnajdzmysie.pl. Celem akcji jest wspólne z czytelnikami, słuchaczami i internautami szukanie dawnych przyjaciół, utraconych kontaktów i wspomnień. Na stronie www.odnajdzmysie.pl każdy będzie mógł opowiedzieć o kimś, kogo chce odnaleźć, gdzie każdy będzie mógł zajrzeć i sprawdzić, czy nie jest jedną z osób, za którą ktoś tęskni od lat.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.12.2006

Kolejna marka Ferrero w portfolio HYPERmedia

W związku z wejściem na ekrany polskich kin filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp” firma Ferrero uruchomiła akcję promocyjną produktów Kinder Pingui, w której za punkty zbierane z opakowań Kinder Pingui można otrzymać oryginalne gadżety z filmu „Happy Feet. Tupot Małych Stóp”. Autorem internetowej strony promocyjnej www.kinderpingui.pl jest agencja interaktywna HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR.

Poprzednie Następne