Koniec flogów? - Marketing przy Kawie
Koniec flogów?
  • 0
  • 1
14.06.2007

Koniec flogów?

T. Grynkiewicz, M. Bojanowski, Reklamowe faule na blogach, "Gazeta Wyborcza", 10.06.2007

Rosnące znaczenie blogosfery zrodziło zjawisko fałszywych blogów (flogów) oraz ukrytego sponsorowania przez firmy przychylnych wpisów o swoich produktach. Podobne praktyki są coraz bardziej nieskuteczne, nieetyczne i, jak mówi artykuł, już niedługo mogą stać się nielegalne. O problemie pisał również "Marketing przy Kawie".

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2007

Agencja Q&AConsulting zajmie się działaniami PR dla marki Redd’s

Agencja Q&AConsulting wygrała przetarg na obsługę PR marki Redd’s należącej do portfela Kompanii Piwowarskiej. Zadaniem dla agencji jest przekazanie konsumentom odświeżonej idei marki oraz wsparcie promocji konsumenckiej „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s”. W ramach współpracy Q&AConsulting poprowadzi działania PR związane z wykorzystaniem trzech sławnych kobiet: Ani Dąbrowskiej, Marii Peszek oraz Agaty Nowickiej (Endo).