„Bicie, czas z tym skończyć” – kampania Rzecznika Praw Dziecka (wideo) - Marketing przy Kawie
„Bicie, czas z tym skończyć” – kampania Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
  • 1
  • 1
19.11.2015

„Bicie, czas z tym skończyć” – kampania Rzecznika Praw Dziecka (wideo)

W Międzynarodowym Dniu Zapobiegania Przemocy wobec Dzieci (19 listopada) i w przededniu Ogólnopolskiego Dnia Praw Dziecka (20 listopada) rusza kampania społeczna RPD. Jej hasło przewodnie brzmi: „Bicie, czas z tym skończyć”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2015

18 listopada 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2015

„Warzywne inspiracje” – platforma grywalizacyjna Bonduelle po roku aktywności

W 2014 r. marka Bonduelle Polska poszukiwała narzędzia, które pozwoliłoby jej przekazywać informacje o sobie i angażować fanów na dłużej. Edukacja na temat produktów, ewolucja w postrzeganiu brandu, zmiana nawyków żywieniowych – to cele, których realizacja wymagała wykorzystania bardziej złożonych mechanizmów niż pojedyncze konkursy. W efekcie powstała aplikacja „Warzywne inspiracje”.