„Zwyczaje biegaczy w Polsce” w badaniu PBS (infografika)
  • 0
  • 1
19.11.2015

„Zwyczaje biegaczy w Polsce” w badaniu PBS (infografika)

Bieganie jest w Polsce popularne. Polacy chętnie uczestniczą w imprezach masowych. Lubią też pochwalić się dobrym wynikiem oraz medalem, umieszczając zdjęcia na Facebooku lub Instagramie. Badanie „Zwyczaje biegaczy w Polsce” przeprowadziła agencja PBS na zlecenie PKO BP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

K

8 lat temu

Ciekawe, ile osób biega w Polsce:-)

Taka liczba byłaby interesująca.

19 listopada 2015

18 listopada 2015

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
18.11.2015

„Warzywne inspiracje” – platforma grywalizacyjna Bonduelle po roku aktywności

W 2014 r. marka Bonduelle Polska poszukiwała narzędzia, które pozwoliłoby jej przekazywać informacje o sobie i angażować fanów na dłużej. Edukacja na temat produktów, ewolucja w postrzeganiu brandu, zmiana nawyków żywieniowych – to cele, których realizacja wymagała wykorzystania bardziej złożonych mechanizmów niż pojedyncze konkursy. W efekcie powstała aplikacja „Warzywne inspiracje”.