„Bić k... i złodziei” oraz mężczyzna jako produkt – kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamy
  • 0
  • 0
21.07.2017

„Bić k… i złodziei” oraz mężczyzna jako produkt – kreacje niezgodne z Kodeksem etyki reklamy

Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły m.in. na reklamy zewnętrzne „Gazety Polskiej”, odnoszące się do słów Józefa Piłsudskiego, a także na spoty portalu Zaadoptuj Faceta. Uznała, że naruszają one Kodeks etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lipca 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2017

Polscy przedsiębiorcy apelują w sprawie unijnego rozporządzenia dotyczącego ochrony prywatności

Polskie organizacje zrzeszające przedsiębiorców zaapelowały do Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Cyfryzacji oraz polskich eurodeputowanych. Chcą podjęcia działań w celu wprowadzenia poprawek do unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych osobowych w łączności elektronicznej. Przyjęcie projektu w obecnym kształcie będzie miało negatywny wpływ na konkurencyjność i innowacyjność polskich przedsiębiorstw – ostrzegają.