Unilever zmniejszył opłaty agencyjne o 17%
  • 0
  • 0
20.07.2017

Unilever zmniejszył opłaty agencyjne o 17%

Na początku 2017 r. Unilever ogłosił plan zmniejszenia liczby agencji reklamowych i mediowych, z którymi współpracuje. Teraz gigant FMCG ujawnił, że w pierwszej połowie 2017 r. obniżył opłaty dla agencji o 17%.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48142 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

20 lipca 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
20.07.2017

Polscy przedsiębiorcy apelują w sprawie unijnego rozporządzenia dotyczącego ochrony prywatności

Polskie organizacje zrzeszające przedsiębiorców zaapelowały do Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Cyfryzacji oraz polskich eurodeputowanych. Chcą podjęcia działań w celu wprowadzenia poprawek do unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych osobowych w łączności elektronicznej. Przyjęcie projektu w obecnym kształcie będzie miało negatywny wpływ na konkurencyjność i innowacyjność polskich przedsiębiorstw – ostrzegają.