Giganci tną do kościGiganci tną do kościGiganci tną do kościGiganci tną do kości
Kto wyleci następny? (fot. vinzstudio/Fotolia)

Giganci tną do kości

Giganci tną do kości
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Decyzja Unilevera o wydłużeniu terminu płatności polskim agencjom reklamowym z dwóch do trzech miesięcy wywołała ostry protest całej branży. W skali globalnej podobnie postępuje Procter & Gamble. „To wielki błąd” – komentuje dla Marketingu przy Kawie Al Ries, uważany za jednego z najlepszych marketingowców na świecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja