1 0 0 0 0 11.07.2017Lubella otwiera sezon na botwinkęMarka Lubella zaprezentowała kolejny spot promujący makarony w wersji mini. Tym razem pokazuje, jak przyrządzić kokardki z botwinką.
2 2 0 0 0 11.07.2017„Wyścig po zdrowie” w sklepach sieci CarrefourCarrefour Polska jest sponsorem głównym 74. Tour de Pologne. Marka rozpoczęła zintegrowaną kampanię promującą zaangażowanie w tegoroczny wyścig. Klienci sieci mogą liczyć m.in. na specjalne oferty produktów prozdrowotnych oraz konkursy. Akcji towarzyszy kampania online i działania w sklepach.
1 0 0 0 0 11.07.2017Provident z kampanią na 20-lecie marki w PolsceRuszyła kampania z okazji 20-lecia działania Providenta na polskim rynku. Spot opowiada historię dziewczyny, która od najmłodszych lat była zafascynowana motoryzacją.
1 2 0 0 0 10.07.2017Allegro Ads w nowej odsłonieDeweloperzy Allegro stworzyli nowy silnik w systemie promowania ofert na platformie. Ma on umożliwić sprzedającym planowanie kampanii reklamowych w nowym panelu.
0 1 0 0 0 10.07.2017Awin inwestuje w influencer marketingSieć reklamy efektywnościowej Awin dokonała strategicznej inwestycji w platformę influencer marketingu – Tailify. Partnerstwo ma umożliwić współpraca ponad 6 tys. reklamodawców z całego świata, połączonych w sieci ze społecznością media influencerów.
0 0 0 0 0 10.07.2017Umowy kredytów i pożyczek w trzech bankach pod lupą UOKiKUOKiK wszczął postępowania przeciwko Deutsche Bankowi, Getin Noble Bankowi i Raiffeisen Bankowi Polska. Działania urzędu dotyczą uznania za niedozwolone klauzul zawartych we wzorcach umów, regulaminach i aneksach do umów kredytów i pożyczek hipotecznych wyrażonych w walutach obcych.
0 5 0 0 0 10.07.2017„Najlepsze sery, jak mniamam!” – Spółdzielnia Mleczarska Ryki z kampanią OOHW czerwcu rozpoczęła się kampania outdoorowa serów ze Spółdzielni Mleczarskiej Ryki. Kreacje z humorystycznymi hasłami pojawiły się w przestrzeni polskich miast.
2 3 0 0 0 10.07.2017„Ekipa Chrumasa” zachęca dzieci do jedzenia owoców i warzywChrumas – energiczny fan sportu, powolny maruda Uchol i wzorowa uczennica Meee. To główni bohaterowie serialu animowanego, który promuje program „Owoce i warzywa w szkole”. Głosu bohaterom użyczyli Julia Kamińska, Jarosław Boberek i Mirosław Zbrojewicz.
0 1 0 0 0 10.07.2017McDonald’s Polska wybrał agencję do obsługi na InstagramieAgencja 24/7Communication poprowadzi komunikację w ramach firmowego profilu @mamsmakanamaka na Instagramie. Współpraca z McDonald’s Polska ma charakter długofalowy.
1 0 0 0 0 10.07.2017Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii Nest Banku„Wiarygodność firmy, jak dobre imię, przechodzi z ojca na syna” – wokół tego przekazu Nest Bank zbudował swój kolejny spot. Film pojawił się w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych.