Bezpieczeństwo na drogach – jak ograniczyć liczbę wypadków na przykładzie autorskiego projektu Carlsberg Polska
  • 0
  • 1
24.07.2009

Bezpieczeństwo na drogach – jak ograniczyć liczbę wypadków na przykładzie autorskiego projektu Carlsberg Polska

Dbając o bezpieczeństwo i zdrowie swoich pracowników, w 2005 roku Carlsberg Polska rozpoczęła wyjątkowy i unikalny projekt Bezpieczne Auta Carlsberga (BACa). Jego celem jest ograniczenie liczby nieszczęśliwych zdarzeń i kolizji z udziałem samochodów służbowych oraz edukowanie pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy. W 2009 roku dokonano pierwszego podsumowania, które wyraźnie pokazuje, że bezpieczeństwo na drodze jest w rękach każdego z nas. Projekt doskonale wpisuje się w działania firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2009

23 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2009

Pierwszy psi flash mob w Parku Szczęśliwickim

W najbliższą sobotę, o godzinie 12:00 w Parku Szczęśliwickim na warszawskiej Ochocie rozstawiony zostanie specjalny tor przeszkód, na którym rozegrane zostaną zawody w psim sporcie w aż 5 kategoriach. Celem zabawy pod chmurką angażującej warszawiaków i przypadkowych przechodniów jest pomoc Fundacji Pomocna Łapa w zbiórce pieniędzy na zakup psów asystujących, m.in. pierwszego w Polsce pracującego australijskiego labradoodla. Cała impreza ma mieć charakter spontanicznego flash mob’u.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2009

UE i MTV International rozpoczęły kampanię „Play to Stop – Europe for Climate”

Komisja Europejska i MTV Networks International rozpoczęły kampanię „Play to Stop – Europe for Climate”. Kampania będzie trwała sześć miesięcy, a jej celem jest poszerzenie wiedzy młodych osób na temat zagrożeń związanych ze zmianami klimatu oraz, równocześnie, ich aktywizacja w okresie poprzedzającym konferencję w sprawie zmian klimatu w Kopenhadze, która odbędzie się w grudniu tego roku.
Inicjatywa „Play to Stop” adresowana jest do 11 państw członkowskich UE i obejmuje: spoty telewizyjne, koncert Moby'ego w Sztokholmie, dwa koncerty w Budapeszcie i Kopenhadze z udziałem innych artystów, webcasty, gry oraz treści publicystyczne poświęcone walce ze zmianami klimatu. Kopenhaska konferencja w sprawie zmian klimatu, podczas której uzgodnione zostaną dalsze działania w związku z Protokołem z Kioto, rozpocznie się 7 grudnia br.