UE i MTV International rozpoczęły kampanię „Play to Stop – Europe for Climate”
  • 0
  • 1
23.07.2009

UE i MTV International rozpoczęły kampanię „Play to Stop – Europe for Climate”

Komisja Europejska i MTV Networks International rozpoczęły kampanię „Play to Stop – Europe for Climate”. Kampania będzie trwała sześć miesięcy, a jej celem jest poszerzenie wiedzy młodych osób na temat zagrożeń związanych ze zmianami klimatu oraz, równocześnie, ich aktywizacja w okresie poprzedzającym konferencję w sprawie zmian klimatu w Kopenhadze, która odbędzie się w grudniu tego roku.
Inicjatywa „Play to Stop” adresowana jest do 11 państw członkowskich UE i obejmuje: spoty telewizyjne, koncert Moby’ego w Sztokholmie, dwa koncerty w Budapeszcie i Kopenhadze z udziałem innych artystów, webcasty, gry oraz treści publicystyczne poświęcone walce ze zmianami klimatu. Kopenhaska konferencja w sprawie zmian klimatu, podczas której uzgodnione zostaną dalsze działania w związku z Protokołem z Kioto, rozpocznie się 7 grudnia br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2009

Promocja bezprzewodowego dostępu do Internetu - UPC WiFi

UPC Polska, jeden z największych dostawców szerokopasmowego Internetu w Polsce, przygotowało nową promocję usługi UPC WiFi - Domowa Sieć Bezprzewodowa. Zarówno obecni, jak i nowi abonenci Internetu Turbo i Ultra mogą teraz zamówić modem WiFi i korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu bez dodatkowych opłat. Abonenci Internetu Student i Sprint otrzymają usługę UPC WiFi nieodpłatnie przez pierwsze 2 miesiące, a po tym okresie opłata wyniesie jedynie 5 zł miesięcznie.